Thursday, February 4, 2010

26

Lapsed,
Onu Taavo saab varsti, 2 nädala pärast, aasta vanemaks. Jah, see on tõsi. Ka minuga juhtub nii. Raske on seda uskuda, aga see on tõsi. Ma tean mida te kõik mõtlete. Et, see ei ole võimalik. Ma näen tõesti noorem välja kui ma tegelikult olen. Eks ma olen selle nimel kõvasti vaeva ka näinud. Kõike need naha hooldused ja kreemid ja massaazid ja vannid. Olen endaga kõvasti vaeva näinud, et välja näha 21. Nagu mu sõber selle peale ütleb. Ma näen hea välja, aga ma ei näita seda välja. Minuga on täpselt samamoodi.
See aasta tuleb minu sünnipäev teistmoodi. See aasta ma ei pea sünnipäeva. Seda ei ole vist mitte kunagi juhtunud. Alati iga aasta olen ma sõbrad külla kutsunud ja oma ema tehtud maailma parimat sööki pakkunud. Isa on iga aasta hoolitsenud selle eest, et koera nokust kusi ei lõppeks ja mina hoolitsen selle eest, et kõik ennast hästi ja mugavalt ja lõbusalt tunneks. On olnud kordi, kus kõik on ennast hästi tundnud. Nimesid ei hakka nimetama( Sven, Madis, Siim, Mikko) ja on olnud aegu kus ei ole kõik nii hea olnud. Jälle nimesid nimetamata( Sven, Mikko, Taavo).
Kokkuvõttes on olnud toredad 25 aastat seljataga. Hea uudis on see, et veerandsada aastat on ära elatud ja tegelikult ei kahetse eriti midagi. Halb uudis on see, et poolsajandit on vaja veel siin vireleda ja kahetseda oma tegusi ja tegemata jäänud asju.
Ja tervis hakkab ka üles juba ütlema. Liigesed valutavad ja näost olen ka juba vanemaks jäänud. Kahju. Kahju. Viimasel ajal ei ole eriti enam söögiisu ka. Joosta ei jõua, hüpata ei jõua. Maitseid enam ei tunne.

Aga kui kõik need head asjad seljataha jätta, siis peaks ju ilus elu veel ees ootama. Või mis teie arvate?
Igatahes sõbrad. Teadke siis, et see aasta ma teid endale külla ei oota. Kõnesid ja smse ootan, aga süüa ja juua ma teile ei paku. Koer suri ka ära ja kusi on otsas;)
Midagi pole teha. Need ajad on möödas.

14 comments:

  1. Ma arvan et ma siis laup tulen Mäki, pane saun ka sooja ikka!

    ReplyDelete
  2. Äll, kui miskit üldse, siis reedel;)

    ReplyDelete
  3. Ai, ai, ai ...paha lugu. joosta ei jõua. Hüpata ei jõua. Kas saba ikka liputad? Kirpe otsid? Sa ära sellele koeraelule nii kergesti alla anna. Me mehed peame olema nagu penid. Iga (seeliku)saba alt nuuskima ja ilusate kontide peale ila tilkuma laskma. Nii et kannata välja. Sa pole üksi. Mul on ka juba mitu aastat 26-se kogemust.

    ReplyDelete
  4. Paha lugu, et sa mind ei taha sünnale kutsuda. Ma lähen siis mujale..... (solvunud)

    ReplyDelete
  5. Endel. Ära hakka jonnima:) Ma pole kedagi kutsunud. Sõbrad tulevad ise kohale;)

    ReplyDelete
  6. Aga mis kuupäeval need sõbrad siis kohale tulevad?

    ReplyDelete
  7. Krt kus sa aru saad, et mina kirjutan, kas ma olen tõesti nii läbinähtav siis we? eks ma siis tulen reedel ja enne laupäeva ma ära ei lähe Mäki!

    ReplyDelete
  8. Sõbrad teavad ise mis päeval tulla. Ma ei kutsu kedagi ja ei paku teile, sõbrad, midagi.Aga uks on lahti ja juttu ajama võivad kõik tulla..reedel siis.
    Ja Äll, sinu tunnen ära ka siis kui sa tagurpidi kirjutad:D

    ReplyDelete
  9. Reedel on alles kaheteistkümnes aga sinu sünnipäev on ju järgmisel nädalavahetusel... Kas mina võin sulle siis järgmisel nädalal külla tulla?

    ReplyDelete
  10. No ma mõtlengi järgmist nädalavahetust.
    Kes sina üldse oled?:) sind ma ära ei tunne...ma vähemalt arvan..

    ReplyDelete
  11. Olen sinu blogi tihe külastaja ;)

    ReplyDelete
  12. No seda ma usun, ma ise külastan ka oma blogi tihti:)

    ReplyDelete
  13. R-tähega algab minu nimi ;)

    ReplyDelete
  14. Ei tea ühtegi sellise nimega kahjuks. oled vist eksinud siia lehele:)

    ReplyDelete