Monday, March 1, 2010

Huumor

Teate, selle huumorisoonega on minul väga rasked lood. Ma arvan, et kõik kes mind teavad on selle väitega nõus. Eriti minu perekond. Sõbrad saavad veel midagi aru ja naeravad.Ma arvan, et mõned sõbrannad olen ma küll oma huumorisoone pärast kaotanud. Selles olen ma kindel.
Mis minu huumoril siis viga on?
Neid liike on tegelikult mitu.
Esimene oleks siis selline:
See on üles ehitatud nii, et kõige peamine on inimese reaktsioon. Minule pakub kõige rohkem nalja see, kuidas käitub inimene, kui ma olen midagi nõmedat teinud või siis öelnud. See ongi see imelik huumor minul. Inimese reaktsioon. Mis peab olema alati negatiivne. Mida negatiivsem ja vihaleajavam see on, seda rohkem nalja see minule pakub. Nii et kõik teie, kes olete minu naljade peale vihastanud ja rõvedalt ennast tundnud, aitäh teile. Te olete mind mõneks hetkeks naerma ajanud ja ma olen saanud teie kulul naerda. Aga alati ei tee ma teiste kulul nalja ja ei naera teiste üle. Kõige rohkem mulle meeldib, kui minu üle nalja tehakse ja hea huumoriga mind mõnitatakse. Kõik teavad kellele peaks selle eest medali andma eksole?! Nimesid nimetama ei hakka( Maara). Tema oskab mind kõige paremini solvata ja minu üle nalja teha. Super lihtsalt. Ma naudin seda alati! Ma naudin enda üle naermist.
Kõik teised saaks vihaseks kui nende kohta nii öeldakse ja neid "solvatakse" aga mulle see meeldib. Seda võib liigitada ka musta huumori alla või siis sarkasmi alla.
Sarkasm on ka minu teine lemmik. Alati kui kuskil saab, pean seda esile tooma. Selle eest annan ma medali ühele poisile. Nimesid ei nimeta(Peeter). Tema annab mulle iga kord võimaluse mõnitada ja sarkasmi pilduda. Ja otse loomulikult on tema reaktsiooni minu jutule just selline nagu ma olen oodanud. Ja sellega ongi minu päev tehtud.
Nii siis, kaks kõige raskemat huumoriliiki. Sarkasm ja must huumor. Minu lemmikud. Kahju et seda paljud ei mõista ainult. Nagu ma alguses ütlesin, vaatavad paljud minu peale kurjalt. Peale seda, kui ma omaarust olen ilgelt hea nalja maha visanud ja endal hirmus hea tuju kohe on. Aga olgem ausad. Selle huumoriga olen ma ka kõvasti pange pannud ja tolhetkel ikka väga valesid asju valel ajal öelnud. Eriti mis puudutab musta huumorit. Aga nii on, et kõik negatiivne mis on, selle üle tuleb vähemalt korragi nalja heita ja edasi minna. Kõiges mis maailmas halba juhtub, selle üle peab saama nalja teha. Ma ei kujuta ette, kui ma ei suudaks seda teha. Kõik mis on, seda võtan ma surmtõsiselt. See oleks liiga hull.
Õnneks minul nii ei ole. Nalja minul saab. Vahel isegi liiga palju, kui ma peaks ennast teistega võrdlema. Sellest muidugi väga paljud ei tea. Hoian ennast ikka väga paljudes kohtades tagasi, et mitte naerma hakata. Vahel surun ka alla tahtmist midagi ebaharilikku öelda. Kas siis sarkastilist, või musta huurmorit tehes.
Mind aitab selline huumor edasi. Kõik mis mul halvasti läheb, selle üle ma teen nalja ja lähen edasi. Proovige!
Nagu see lausegi ütleb: Ärge võtke elu liiga tõsiselt, niikuinii ei pääse te sellest eluga!
Nii et ärge siis pahaseks saage, kui minul lõbus on ja teie vihaseks saate. Sest seda ma just ootangi;)
Lõpetuseks, võiks igaüks kirjutada siia ühe loo. Minu kõige hullemast naljast teie arvates. Seda oleks naljakas lugeda. Nii et palun, laske tulla!:)

No comments:

Post a Comment