Friday, December 4, 2009

sotid selgeks

Nii! (see on mul juba parasiitsõna)
Teeme nüüd asjad selgeks, enne kui see blogikirjutamine/lugemine ülemaailmseks kasvab(ego on hullult laes).
1. Kõik tegelased kellest ma siin kirjutan ja keda ma nimetan nimepidi, kõik nad on välja mõeldud ja ei ole päriselt olemas. Kui tundub kellelegi, et ma kasutan tema nime või räägin temast, siis see on lihtsalt pime juhus ja USKUMATU kokkusattumus. Nagu näiteks, ma võin öelda rida nimesi, kes on minu väljamõeldud ja ei ole tegelikult olemas: Rando, Rauno, Raimo, Liis, Eglit, Maarja(Ameerikast), Madis, Päivo(kes paneb oma lapse nimeks Päivo?) Peeter, Sven jne...kõik need nimed tulid mulle lihtsalt kohe pähe ja tegelikult ma ei teagi ühtegi sellenimelist inimest. See ongi ehe näide sellest, et ma kirjutan siia seda mis hetkel pähe tuleb. Ärge siis seda unustage eksole
Nii!
2. Ma ei tea, kes teist siin Eesti keele spetsialist on? Mina igatahes ei ole.(eesti keel oli koolis "3") Ja sellepärast minu õigekiri on nii nagu ta on. Niiet, sellele ärme siis tähelepanu eriti pöörata, kuigi, "Näpunäited on alati teretulnud"nagu mu hea sõber Madis(väljamõeldud jällegi) on kunagi ütelnud(äkki peaks "öelnud" olema?). No vat, ma ei saagi nii kirjutada kui ma hakkan mõtlema kuidas õige oleks..eksole.
Nii!
Need kaks asja olid mul hingepeal hetkel. Kell on 00:13...ma peaks ammu magama juba, aga see blogi ei lase....ilgelt palju asju tuli pähe, et mida peaks kirjutama ja uni oligi läinud. Ma ise muidugi loodan, et ma maha rahunen ja saan magada järgmised ööd rahulikult.Kui juhtub, et ei rahune maha, siis on teil lihtsalt natukene rohkem lugeda kui tavaliselt:)
Aa, ühte asja tahaks ka veel igaksjuhuks ära mainida. Nädalavahetus on tulekul. Ma olen siin ennast analüüsinud ja kõrvalt vaadanud....et purjuspeaga tuleb hirmus tahtmine kõigile msnis kirjutada või siis e-mail saata...nii! Võib siis juhtuda, et mul tuleb mingi hetk "hirmus hea idee", et peaks midagi blogisse kirjutama...hoiatan siis ette! Ma ei vastuta enda kirjutatud asjade eest, mis on vahemikus, Reede õhtust(kella 20.00-st) kuni pühapäeva hommikuni(kella 03.00-ni) siia kirjutatud. See on siis nagu ametlik pöördumine.
Ja nagu ma siin arvet olen pidanud, on mul kaks fänni juba...Rauno, ja Liis(ja nagu enne ütlesin, mõlemad on väljamõeldud ja tegelikult neid ei eksisteeri)
Voodis olles mõtlesin sellepeale ka, et ma ise enda blogiaadressi edasi kellelegi ei anna(püüan sellest kinni ka pidada) kuigi ma võin muidugi murduda, kui mõni ilus neiu mind püüab ära rääkida, aga see on ka loomulik ja andeks antav eks?
Nii et Liis ja Rauno, teie teha on kõik:) Teist oleneb kui paljud minu juttu loevad:)
Praegune prognoos on, et ega neid üle kümne kokku ei saa, kuigi tore oleks kui neid oleks üle kümne. Oh! Peakski sellise asja siin tegema,et kõik kes siia blogi peale tulevad, peavad oma nime siin siis jäädvustama(nagu Liis seda tegi), kas siis Commenti näol või siis ..ma ei tea ka..saadab mulle smsi:)siis saan siia juurde kirjutada ühe väljamõeldud nime jällegi.

Igatahes. Ma siis lülitan oma undava läpptopi teistkordselt kinni. Loodan, et seekord siis jäädavalt.(no mitte päris jäädavalt)

Hr. Junninen.

6 comments:

  1. Fännina tahan kiita kakki junnista et tema minu päeva paremaks teeb...Kirjuta edasi

    Fänn Numero Uno

    ReplyDelete
  2. Üks sinu salajane austaja loeb ka seda blogi ;)

    ReplyDelete
  3. mina avastasin mõned õigekeelsusvead, olen eesti keele spetsialist:)

    ReplyDelete
  4. Tere anonüümsed salajased austajad.Nii, Nüüd öelge oma nimed ka, siis saan statistikat teha:)

    ReplyDelete
  5. Sinu õde luges ka blogi päris hiaa:D jätka samas vaimus
    Jõudu:)

    ReplyDelete
  6. Päris hea lugeda,muhe jutt.
    peaks ka konkureeriva blogi tegema ehk? (pole väga tõsine teema)

    Illar-Mardo Utu

    ReplyDelete