Saturday, December 12, 2009

Mehed ja naised.

Nonih, eelmisest sissekandest on mõni päev möödas. Tundub, et mul hakkab see vaimustus üle minema. Tegelt ma arvan, et mul ei ole lihtsalt aega olnud. See nädal oli üldse selline liiga hull. Nii tööl kui eraelus. Kuigi ega sellest viimasest midagi eriti kirjutada ei ole. Tööst ma põhimõtteliselt siia ei kirjuta, selle panin kohe alguses paika. Ma kirjutan siia oma spa käigust siis. Eile siis läksime kella 18 ajal Otepääle. Kui meie sinna jõudsime olid teised juba söömisega alanud. Kardulast ja mingit liha sai. Kardulas oli hea. Liha sees olevad persiku tükid olid ka magusad. Muud nagu meeldejäävat söögi sees ei olnud. Pärast sööki oli loeng, kus üks meie keskuse arst luges väga huvitava loengu. Ütlen kohe ära, et mind ajas see asi marru. See loeng ei olnud tegelt meie tööga üldse seotud...või noh, natukene ikka oli, sest ta rääkis mehest ja naisest. Igapäevaselt seda lihtsalt kasutada ei saa...ainult ennast saab niiöelda arendada.Mulle üldse ei meeldi mingid enese vaimu arendamise jne jama...miks keegi peab mulle ütlema, et milline ma tegelt olema peaks ja et su praegune elu siimaani on jama olnud ja sa ei oska ikka üldse elada ja sa ei saa millegagi hakkama!
Nii...igatahes põhipoint(nii palju kui ma üldse süvenesin ja kuulasin) on selles, et igas inimeses on kaks poolt. Nii naine kui mees...No see on loogiline ka, et inimesel on ju nii meessugu hormoonid kui naissugu hormoonid eksole. Ja et endas tuleb need kaks asja ikka üles leida ja tasakaalu panna jne... Ja et osad isikuomadused ongi nagu sinu sisemise naise omad ja teised siis mehe omad..Ja mis mind siis marru ajas....See, et kõik halvad omadused tulevad ikka sinu sisemisest mehest! Kurat küll! miks alati mehed on kõiges halvas süüdi! Jummala marru ajab! Kõik tore(headus , kannatlikkus, arusaamine) on naisest ja kõik halb(viha, raev jne..) on mehest. Ma ei tea... Miks nagu mehi nii rämedalt igal pool tambitakse. Äkki sellepärast, et kellelegi peab süü langetama ja kõige lihtsam seda on teha meestele...Mehed siis vahivad möku näoga ja võtavad kõik omaks, sõnagi lausumata... Kui naistele midagi pahaks panna, siis oleks ju maailmalõpp kiire tulema arvatavasti. Nii, siit jutust võib üks analüüsija järeldada nüüd, et mulle ei meeldi naised. Kahjuks on see vale, mulle naised väga meeldivad:) Aga see mida tehakse meestega, vot see ei meeldi. Palju räägitakse diskrimineerimisest(kuradi keeruline sõna, ma ei tea kas sai õigesti). Kõik naised muidugi karjuvad, kuidas neid diskrimineeritakse töö juures. Et, naised saavad vähem palka jne....okei, see võib tõesti tõsi olla. Mehi ju diskrimineeritakse samamoodi. Sellest ei tee keegi juttu. Naised ei ütle selle kohta midagi, kui neile on kõik peod tasuta ja saavad igale poole tasuta sisse ja esimene koks on ka tasuta. Minu meelest on see diskrimineerimine ju?! Mehed maksavad, ja naised saavad tasuta. Ma arvan, et see protsent, mille mehed tööl rohkem teenivad, selle nad peol ka rohkem raiskavad naiste peale....äkki isegi rohkem ma arvan. Siis on nagu ju kõik paigas. Mehed teenivad rohkem, aga selle teenitud osa saavad ju naised endale. Nende peale see läheb. Või noh, kokkuvõttes läheb see mõlema peale. Siis peaks ju selleosaga tasakaal olema... Kurat, sellepeale ma ei ole nii mõelnudki...Huuh!! kergem hakkas kohe. Järgmine kord on siis kergem sellisele peole minna. Maksan hea tundega selle 50 krooni piletiraha ja ostan ühe koksi endale.... Aga kui ma mingi tüdrukuga jutule ei saa ja midagi muud sealt ei tule? Siis on ikkagi ju ebavõrdsus? Naine on minu palgast oma osa saanud, aga mina ei ole ju midagi saanud? Ega iga pidu ju tüdrukut ei saa...no mina ei saa vähemalt, nii täkk ma ei ole kui Juha on:) Ma vist ikka ei taha seda piletiraha maksta ja seda koksi osta... Hmmm..tundub ikkagi, et meestel on siin ikkagi halvem seis...Jõle keeruline värk eksole. Aga me nüüd kõik koos saime aru, et mehi diskrimineeritakse rohkem. Ma arvan, et selles osas on ikkagi tasakaal. Mehi diskrimineeritakse ja naised saavad mis nad tahavad. Meie, Mehed, oleme rahul sellega. Rahul sellega, et naised on rahul ja vait ja nad ei karju, et neil on paha elada ja kõik on halvasti... Me oleme valmis selleeest ka maksma. Ma mõtlen, kes see loll mees oli, kes ütles, et me rohkem teenime kui naised. See ei oleks tohtinud kunagi välja tulla. Ma arvan, et see oli Savisaar.(Kedagi peab ju süüdistama)
Nii, aitab küll..jutt läheb pikaks, Liis ei jõua jälle äkki lõpuni lugeda...Näete, et naised rahul oleks, pean ma enda sissekande põhimõtteliselt poolikuks jätma. Peaasi et naised rahul oleks eksole;)

Kena, mul tuleb raske nädalavahetus. Lähen sõbra juubelile.
Olge terved.
Olge rahul sellega mis teil on. Ärge otsige midagi muud...Miski muu ei ole teie. See on teiste ettekirjutus.
Teie elu on terviklik ja täiuslik just nii nagu ta on.
Kohtumiseni mu kallid!

Kakki Junninen

3 comments:

  1. Taapsu, nii pessimist siis kohe. Mehe nn "halvad omadused" viha, agressiivsus, jõulisus jne. on ju tegelikult head asjad, kui neid hästi kasutada. Kui kirurgil agressiivsust poleks, siis ta ei saaks ju teisele inimesele nuga sisse lüüa. Igasugu tegevuse juures on need mehelikud pooled ka väga tähtsad ja nende pärast ei pea põdema. Kui keegiütleb, et mehed on sitapead, siis on see tema õnnetus, sest temal tuleb nende sitapeadega elada. Aga meie mehed ei pea seda hädaldamist tõsiselt võtma. Need "naiselikud" väärtused ja naiste õiguste kaitse on rohkem väärtustatud, kuna naised lärmavad sellest sageli (õnneks mitte kõik!) See on samamoodi nagu homodega. Sellepärast ei pea veel häbenema, et homo ei ole. Ole ikka meheks!

    ReplyDelete
  2. Ma peaaegu ei jõudnud jälle lõpuni lugeda :)

    Sellest diskrimineerimisest nii palju, et psühholoogias tehti kõik katsed meestega ja teaduslikus keeles viidati mehele kui inimesele. Naisi pmt ei eksisteerinud. :S

    Ja see, et mehed teenivad rohkem ja siis peavad naistele veel välja tegema. Kas sa tead, kui palju kulub naistel iga kuu raha, et sa talle üldse välja teeksid? Või kui sind välimus absoluutselt ei huvita, tuleb ikkagi silmas pidada üleüldist naiste erilisust ja eripära, mis röövib suurema osa sissetulekust, kui mehed üldse kujutleda oskavad.

    Feminist ;)

    ReplyDelete
  3. keegi kusagil ütles hästi...: "Mehed on sead! Aga naised ju armastavad loomi"

    ReplyDelete