Thursday, December 3, 2009

teine sissekanne

Kurat!
Ei hakanudki lugema.
Hakkasin Raunoga msnis juttu ajama ja läks lugemise isu üle.
Ma juba hoiatasin Raunot, et tema on ka üks tegelasi, kes minu blogis ruumi hakkab saama.
Nii et loodame, et Ta ennast väga tagasi ei hoia, siis on huvitavaid jutte oodata:)
Tegelt ega ma ei teagi ju....kas ma siia kirjutama hakkan. hetkel on suht naljakas. Mõtlen, et kellele ma siin kirjutan siis....hetkel aind iseendale ju:). Aga noh, ma olengi endaga viimaselajal väga hästi läbi saama hakanud. Nii et miks mitte kirjutada internetti endale:)

Hetkel jäi paus sisse...mõtlesin, et peaks siia vist mingit teemat ka kirjutama, siiamaani olen ainult mingit jama ajanud...nagu aru on saada, siis tulevikuplaanid seoses selle blogiga on koostamisel ja pidev töö käib, et seda ikka edasi ajada:)
Aga krt. mul ei ole vist hetkel midagi kirjutada.
Mis seal ikka, ütlen oma ainukesele fännile head ööd ja lähen magama,

Head ööd Taavo!

Kirjutamiseni!

2 comments: